buatlah belian bersama rakan2 untuk menjimatkan kos

tuan-tuan/puan-puan yang berminat untuk membeli secara online dinasihatkan supaya membuat belian lebih daripada satu buku kerana kos penghantaran untuk satu buku ialah rm8. kalau beli lima buku kos posnya ialah sekitar rm8 juga.buatlah belian bersama rakan2 untuk menjimatkan kos. nak less 20% jadi ahli.saya tolong daftarkan.

Sabtu, 7 Mei 2011

cara buat belian online

1. klik pada link berkenaan.ia akan membawa anda ke laman web stormreaders


2.klik daftar masuk dan klik button sertai sekarang(jika belum mendaftar)isi semua maklumat dan tekan  hantar.anda akan menerima emel untuk pengesahan. sila verify link berkenaan.
.
3. pergi ke laman web stormreaders dan klik daftar masuk. isi username dan password anda.

4. klik laman utama dan cari buku untuk dibeli. klik pada button beli.jika ingin membeli lagi tekan button teruskan membeli belah. jika ingin membeli buku lebih dari satu naskhah klik pada button pembetulan.

5. jika sudah selesai, tekan beli. klik alamat terkini. klik teruskan untuk semak keluar pembelian. klik pembayaran bank. jika buat pembayaran bank, sila bayar online dan masukkan referance number pada ruang berkenaan.

6. klik teruskan untuk semak keluar pembelian. dan klik butang tempahan. dan anda selesai. tunggu 3 hari untuk proses penghantaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan